გაკვეთილის თემა | ასო-ბგერა ,,თ’’-ს გაცნობა |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი I- კლასი. |
მოსწავლეთა პროფილი | 2 მოსწავლე. კლასში არ არის შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლე. |
გაკვეთილის მნიშვნელობა | შეისწავლონ თ ასო-ბგერა. შეძლონ მისი წერა. |
მიზანი | მოსწავლემ შეძლოს ,,თ’’ ასოზე დაწყებული სიტყვის დასახელება სიტყვაში თ ასობგერის გამოცნობა |
სასწავლო მასალა | სახელმძღვანელო კომპიუტერი, ცარცი დაფა მოძრავი ანბანი. თვალსაჩინო. |
მსვლელობა | გამოწვევა.(5წთ) აქტივობაI : ვეკითხები მოსწავლეებს როცა რაიმის თქმა გვინდა როგორ ვიქცევით?(ხელს ვწევთ) სურათის აღწერა.(5წთ) აქტივობაII : ვუკითხავ მოთხრობას ,,თათია და კრუხი’’.(5წთ) აქტივობაIII : ,,თ’’-ზე დაწყებული სიტყვების დასახელება. ,,თ’’-ს შემცველი სიტყვის დასახელება.(3წთ) აქთივობა4 : თამაში: დათვის სადგომი არის ბუნაგი, ბელი-სორო, ციყვის- ფუღურო, საქონლის-ბოსელი, ცხვრის-ფარეხი, ღორის-საღორე, ქათმის- საქათმე, თაგვის-სორო. ,,თითი’’ დამარცვლა, ბგერებად დაყოფა. ტექსტის წაკითხვა. უცნობი სიტყვების განმარტება. ,,თითა’’ ,,თათი’’. თითა ყურძენს ჰქვია არის ქარავანსავით შაქარივით ტკბილი და თათივით გრძელი.(5წთ) გამოცანები : ვერ დაეწევით თუმცაღა იგი უფეხო გახლავს ფრთები აქვ არ დაფრენს და ვერც ხმელეთზენახავთ (თევზი) . აბა ვინვარ შენ თუ გაიგებ ხუთი თითი მაქვს ვერას ავიღებ (ხელთათმანი).(5წთ) ენის გასატეხი ვარჯიში: ,,თეთრი თხა გავათხათეთრე’’ ,, თეთრი თრითრინა თეთრ თრთვილზე თრთოდა’’ ,,თამთა თეთრ თათარს თქაფთქაფით ჭამდა’’.(2წთ) გაკვეთილის გამთლიანება (5წთ) |
გაკვეთილის თემა | ასო-ბგერა ,,თ’’-ს გაცნობა |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი I- კლასი. |
მოსწავლეთა პროფილი | 2 მოსწავლე. კლასში არ არის შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლე. |
გაკვეთილის მნიშვნელობა | შეისწავლონ თ ასო-ბგერა. შეძლონ მისი წერა. |
მიზანი | მოსწავლემ შეძლოს ,,თ’’ ასოზე დაწყებული სიტყვის დასახელება სიტყვაში თ ასობგერის გამოცნობა |
სასწავლო მასალა | სახელმძღვანელო კომპიუტერი, ცარცი დაფა მოძრავი ანბანი. თვალსაჩინო. |
მსვლელობა | გამოწვევა.(5წთ) აქტივობაI : ვეკითხები მოსწავლეებს როცა რაიმის თქმა გვინდა როგორ ვიქცევით?(ხელს ვწევთ) სურათის აღწერა.(5წთ) აქტივობაII : ვუკითხავ მოთხრობას ,,თათია და კრუხი’’.(5წთ) აქტივობაIII : ,,თ’’-ზე დაწყებული სიტყვების დასახელება. ,,თ’’-ს შემცველი სიტყვის დასახელება.(3წთ) აქთივობა4 : თამაში: დათვის სადგომი არის ბუნაგი, ბელი-სორო, ციყვის- ფუღურო, საქონლის-ბოსელი, ცხვრის-ფარეხი, ღორის-საღორე, ქათმის- საქათმე, თაგვის-სორო. ,,თითი’’ დამარცვლა, ბგერებად დაყოფა. ტექსტის წაკითხვა. უცნობი სიტყვების განმარტება. ,,თითა’’ ,,თათი’’. თითა ყურძენს ჰქვია არის ქარავანსავით შაქარივით ტკბილი და თათივით გრძელი.(5წთ) გამოცანები : ვერ დაეწევით თუმცაღა იგი უფეხო გახლავს ფრთები აქვ არ დაფრენს და ვერც ხმელეთზენახავთ (თევზი) . აბა ვინვარ შენ თუ გაიგებ ხუთი თითი მაქვს ვერას ავიღებ (ხელთათმანი).(5წთ) ენის გასატეხი ვარჯიში: ,,თეთრი თხა გავათხათეთრე’’ ,, თეთრი თრითრინა თეთრ თრთვილზე თრთოდა’’ ,,თამთა თეთრ თათარს თქაფთქაფით ჭამდა’’.(2წთ) გაკვეთილის გამთლიანება (5წთ) |
გაკვეთილის თემა | ასო-ბგერა ,,თ’’-ს გაცნობა |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი I- კლასი. |
მოსწავლეთა პროფილი | 2 მოსწავლე. კლასში არ არის შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლე. |
გაკვეთილის მნიშვნელობა | შეისწავლონ თ ასო-ბგერა. შეძლონ მისი წერა. |
მიზანი | მოსწავლემ შეძლოს ,,თ’’ ასოზე დაწყებული სიტყვის დასახელება სიტყვაში თ ასობგერის გამოცნობა |
სასწავლო მასალა | სახელმძღვანელო კომპიუტერი, ცარცი დაფა მოძრავი ანბანი. თვალსაჩინო. |
მსვლელობა | გამოწვევა.(5წთ) აქტივობაI : ვეკითხები მოსწავლეებს როცა რაიმის თქმა გვინდა როგორ ვიქცევით?(ხელს ვწევთ) სურათის აღწერა.(5წთ) აქტივობაII : ვუკითხავ მოთხრობას ,,თათია და კრუხი’’.(5წთ) აქტივობაIII : ,,თ’’-ზე დაწყებული სიტყვების დასახელება. ,,თ’’-ს შემცველი სიტყვის დასახელება.(3წთ) აქთივობა4 : თამაში: დათვის სადგომი არის ბუნაგი, ბელი-სორო, ციყვის- ფუღურო, საქონლის-ბოსელი, ცხვრის-ფარეხი, ღორის-საღორე, ქათმის- საქათმე, თაგვის-სორო. ,,თითი’’ დამარცვლა, ბგერებად დაყოფა. ტექსტის წაკითხვა. უცნობი სიტყვების განმარტება. ,,თითა’’ ,,თათი’’. თითა ყურძენს ჰქვია არის ქარავანსავით შაქარივით ტკბილი და თათივით გრძელი.(5წთ) გამოცანები : ვერ დაეწევით თუმცაღა იგი უფეხო გახლავს ფრთები აქვ არ დაფრენს და ვერც ხმელეთზენახავთ (თევზი) . აბა ვინვარ შენ თუ გაიგებ ხუთი თითი მაქვს ვერას ავიღებ (ხელთათმანი).(5წთ) ენის გასატეხი ვარჯიში: ,,თეთრი თხა გავათხათეთრე’’ ,, თეთრი თრითრინა თეთრ თრთვილზე თრთოდა’’ ,,თამთა თეთრ თათარს თქაფთქაფით ჭამდა’’.(2წთ) გაკვეთილის გამთლიანება (5წთ) |
Комментариев нет:
Отправить комментарий